»Še vedno moram biti v razredu, ker je en tak pogovor z dijakom oziroma ko gledaš, kako razmišlja, ni samo ta miselni proces, ampak je tudi ta čustveni, ki ga imajo zadaj, torej mi gledamo v obraz in prepoznavamo.«
»Ne omejevati, hkrati pa usmerjati, da se bodo lahko kolegi počutili v nekem varnem okolju, kjer bodo na eni strani obvladali in tehniko, tehnologijo, na drugi strani pa potem tudi didaktiko poučevanja.«
»Torej, mi ga moramo najprej opolnomočiti dejansko, da bo razumel, kaj se sploh dogaja, kako mora to kritično presojati in potem komaj to uporabiti.«
»Na ministrstvo smo sami postavili vprašanje, kaj pomeni v primeru, da je dijak zaradi visokotveganega stika za v karanteno? Bi lahko potem z negativnim testom prišel v šolo ali ne? To je zelo pomembno za dijake, predvsem v času mature, pa tudi sicer pri preostalih obveznostih.«
»Cilj je pripraviti ustrezen film, ki bo ponazarjal, kako se izvaja ta test, infografiko, narediti prvo izobraževanje z zdravstvenimi delavci v šolah in potem v nadaljevanju praviloma izvajati, vsaj kolikor smo do zdaj govorili znotraj stroke, v domačem okolju, in potem posredovati rezultate odgovornim.«
»V tujini imajo odprta delovišča, odprte projekte. Delavci, ki živijo v Sloveniji in so začasno napoteni na delo v sosednje države, zdaj preprosto ne morejo iti. Tukaj imajo podjetja lahko zelo veliko škodo.«